И тази година Whiskey Fest Sofia по традиция събра ценители, колекционери и почитатели на изисканите уиски вкусове в Sofia Event Center. В периода 27-29 октомври над 101 марки представиха своите варианти и последни иновации като изненадаха гостите на феста с оригинално присъствие и богато разнообразие.
Престижните марки в портфолиото на Делион бяха представени на общо 5 щанда (3 за уиски марките, щанд за ром напитките и щанд за тютюневи и шоколадови изделия). Посетителите на феста имаха възможността както да опитат и да се запознаят с продуктовите варианти, така и да се потопят в типичната атмосфера и усещане на всеки един от представените брандове, да участват в интерактивни игри, гарантиращи допълнително изживяване с марката. А за онези, които искаха да научат повече детайли за продуктите от световно признати експерти в бранша, бяха организирани и специални майсторски класове за марките Hudson и Tullamore D.E.W. Лектори бяха глобалните посланици на марките, пристигнали специално за събитието.
Както всяка година, щандът на Glenfiddich беше притегателен център за ценителите на качествените малцове от долината на елена и отново е на челните места по посещаемост в класацията от събрани кредити. Най-награждаваното малцово уиски в света тази година изненада посетителите на щанда с лимитираната серия Glenfiddich 40 YO, както и лансираните през изминала година иновативни варианти IPA и Project XX. На щанда бяха представени и премиум малцовете Kininvie, The Balvenie, както и уникалния бленд Monkey Shoulder. Grant`s допълни щанда с богатата си колекция от годишни варианти.
Американските бърбъни стават все по-предпочитани от българската аудитория, а Hudson определено има водещи позиции във високия сегмент. Доказателство за това е и огромният интерес, който предизвика по време на събитието. Топлата атмосфера и уют, залегнали в идейната концепция на щанда, съчетани с промо игри само допълваха по перфектен начин усещането за марката. Всички посетители на щанда имаха възможността да се срещнат лично с Тони Ванария, глобалния посланик на Hudson, а той не пропусна да ги потопи в интересната и нестандартна история на създаването и технологията на продукта. По време на майсторския клас, Тони Ванария представи и нов ексклузивен вариант, който присъстващите имаха честта да дегустират.
Безспорно тази година Tullamore D.E.W. успя приятно да изненада ценителите на ирландското уиски. Подчинен на новата комуникационна концепция The Beauty of Blend, щандът привлече вниманието с три изцяло нови продукта, представени за първи път по време на уиски феста. Tullamore D.E.W. XO Caribbean Rum Cask Finish е най-новият вариант, който предстои да бъде лансиран на българския пазар във втората половина на ноември месец. Познатият троен бленд, допълнително отлежал в бъчви от ХО карибски ром Демерара, допринесе Tullamore D.E.W. да получи и престижната награда - Brand Innovator of The Year, присъдена от Icons of Whisky за 2017г.
Джон Куин (глобален посланик на марката) представи пред публиката по време на майсторския клас новия Tullamore XO Rum Cask, както и ексклузивните за нашия пазар сингъл малц варианти на Tullamore D.E.W. 14 YO и Tullamore D.E.W. 18 YO. И трите продукта впечатлиха с визия и вкусови характеристики и събраха много позитивни отгласи.
Ром марките Sailor Jerry, Angostura и Pyrat останаха верни на традицията и отново привличаха с неустоими коктейли, специално създадени за събитието. А какво е хубавият ром без компанията на качествена ароматна пура? Затова на щанда с тютюневи изделия се бяхме погрижили да представим най-добрата селекция от пури, пурети и цигарети с марките Patoro, CAO, Macanudo и Davidoff.