От 28.10 до 30.10 в Sofia Event Centre в Mall Paradise се проведе вече станалият традиционен Уиски Фест София. На него фирма Делион присъстваше с пет рекламни щанда (четири за алкохолните марки, които дистрибутира компанията и един за тютюневите и шоколадови изделия). Те бяха специално декорирани в духа на всяка една от основните марки: Glenfiddich, Tullamore D.E.W. & Grant’s, Monkey Shoulder и Sailor Jerry.
За поредна година Glenfiddich беше сред най-силно представилите се щандове, като той генерира над 1500 продадени билета, което го нарежда сред първенците по посещаемост. Акцентът там бяха двете нови уискита от портфолиото на най-награждаваната едномалцова марка в света – Glenfiddich IPA & Glenfiddich Project XX. Те можеха да бъдат тествани ексклузивно на феста.
Monkey Shoulder се отличаваше от всички останали по един неповторим начин. От една страна декорацията беше с типичните за марката елементи: палми, ананаси, портокали и клетката на маймуната, но това, което направи така, че всички да заговорят за Monkey Shoulder, бе и присъствието на глобалния посланик Дийн Калън.
Двете ни най-разпознаваеми и наложени марки на българския пазар Grant’s & Tullamore D.E.W. деляха един щанд. Всеки един от посетителите можеше да тества цялото уиски семейство на Grant’s и да гласува за своя най-любим вариант, а Tullamore не отстъпваше като атрактивност и предлагаше на всеки един възможността да комбинират неповторимия вкус на нашето ирландско уиски и качествена българска „крафт“ бира.
Ром марките от портфолиото ни: Sailor Jerry, Angostura & Pyrat, можеха да бъдат дегустирани на щанда, който беше под шапката на Sailor Jerry. Коктейлите с ром, разработени специално за феста се радваха на голям успех.